يسوع عمره مانساك
شات القديسه اناسيمون يرحب بكم ويتمنى لكم قضاء اسعد الاوقات مع اخواتك في الرب شكرا
يسوع عمره مانساك
شات القديسه اناسيمون يرحب بكم ويتمنى لكم قضاء اسعد الاوقات مع اخواتك في الرب شكرا
يسوع عمره مانساك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يسوع عمره مانساك

يسوع عمره مانساك

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ارجوك ارجع يا غالى انت موضوع حبى الوحيد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سيلفيا

ارجوك ارجع يا غالى انت موضوع حبى الوحيد Empty
مُساهمةموضوع: ارجوك ارجع يا غالى انت موضوع حبى الوحيد   ارجوك ارجع يا غالى انت موضوع حبى الوحيد Icon_minitimeالسبت يوليو 24, 2010 11:32 pm

كتير بنقف نسال ربنا انا فين وسايبنى ليه وبنسيبه وندور على غيره لاننا نتخيل تفكرنا البشرى الصغيراننا ممكن نلاقى راحه او شبع او امان بره حضن المسيح لكن رغم ده كله تعالو نشوف المسيح بيقولنا ايه بس بجد ركزوا فى كل كلمه لان كل كلمه ليها معنى حلو اوى ابنى الحبيبى تطلع لى لانى اشبع كل احتياجاتك لماذا تجول عنيك الى هنا وهناك تطلع الي لا اشبع كل احتياجاتك هات قلبك وضعه فى يدى فيستريح كا الطير فى عشه تطلع الي فاليس من يشبعها سواي الق بما فى يديك وامسك بيدى اسير معك وانت معى اسكب قوتى وافيض بيها فى داخلك مشتاق ان اهبك بركاتى واعطيك من كمالى فقط لا تسمح لملذات العالم ولا تجاربه ان تسلبك عذوبه الشركه معى انا اعرف احتاجتك لان اتركك معتاز لاشي انا اعلم ثقل الحياه يدى الخفيتان تحملانك ان اسكب حبى وقوتى واكون لك تسبحه لا تنقطع انا اعمل فيك وبيك على الدوام اعود فاكرر افراح بى تطلع الي اطلب وجهى ابحث عن الشركه معى التصق بى انى لا اخجل ان اطلب منك فانى احبك واشتاق اليك
Admin
Admin
Admin

ارجوك ارجع يا غالى انت موضوع حبى الوحيد Empty
مُساهمةموضوع: تهنئ من عامر المصري   ارجوك ارجع يا غالى انت موضوع حبى الوحيد Icon_minitimeالسبت يوليو 24, 2010 11:43 pm

ربنا يبارك حياتك سالى
https://yaso3omromanasak.yoo7.com

ارجوك ارجع يا غالى انت موضوع حبى الوحيد
صفحة 1 من اصل 1